Latar Belakang Syarikat

Renaissance Heritage Marketing Sdn. Bhd.(RHM) merupakan sebuah syarikat multi level marketing 100% Bumiputera pertama di Malaysia yang mempunyai koperasi dan berkonsepkan SAMA-SAMA UNTUNG

Khamis, 3 Februari 2011

Produk RHM



PRODUK
PRODUK YANG AKAN DIPASARKAN IALAH PRODUK KECANTIKAN, PENJAGAAN KESIHATAN, PENJAGAAN RUMAH, MAKANAN DAN MINUMAN. KEBANYAKANNYA BERASASKAN STEVIA (PEMANIS BUKAN GULA)


Tahukah anda?
Epal dan oren ialah buah-buahan yang mempunyai nilai dan khasiat pemakanan yang unik untuk badan kita. Ramai daripada kita makan salah satu atau kedua-dua buah tersebut tetapi ada juga daripada mereka yang tidak makan langsung buah-buahan tersebut.
Persoalannya, bolehkah epal dan oren menggantikan satu sama lain dari segi khasiat pemakanannya?
Jawapannya ialah TIDAK!
Sebab buah-buahan tersebut mempunyai kelas nutrisi yang berlainan. Begitu juga dengan STEVIA dan Gula. STEVIA ialah bahan pemanis semulajadi manakala gula pemanis buatan. Pemanis memang diperlukan oleh setiap manusia tetapi kesan dan keburukan gula amat banyak jika kadar pengambilannya melebihi daripada sepatutnya. Ini disebabkan oleh kandungan KALORI yang amat tinggi di dalam gula.
Berlainan pula dengan STEVIA, yang merupakan sejenis daun yang memiliki kemanisan semulajadi sebanyak 300 X GANDA dan kadar kalorinya amat RENDAH berbanding gula biasa. Inilah alternatif yang sesuai untuk menggantikan gula kerana STEVIA dapat membantu dan merawat pengaliran darah yang bermasalah dalam badan kita.

"Pilihan yang bijak dan tepat ada ditangan anda"





HERITAGE GOLDEN DRINK






-Minuman berkhisat pemberi tenaga
-Campuran Jus Blackcurrent & Tribulus Terresteris
-Formulasi gabungan 6 herba terpilih
-Kilang bertaraf GMP
-Memperolehi Sijil Pengiktirafan Halal

KHASIAT HERITAGE GOLDEN DRINK
-Baik untuk lelaki & wanita
-Membantu meningkatkan stamina & tenaga
-Membantu meningkatkan prestasi seksual secara semulajadi
-Membantu meningkatkan keinginan seksual bagi lelaki & wanita
-Membantu merawat bengkak prostat
-Membantu menguatkan tulang & sendi
-Membantu melancarkan perjalanan darah
-Membantu menurunkan paras kolestrol
-Membantu mengawal kadar gula dalam daarah dan tekanan darah tinggi
-Membantu dalam pencegahan kanser
-Membantu meningkatkan kesuburan lelaki & wanita



 TESTIMONI PENGGUNA PRODUK

Produk ini memang hebat. Ia menjadikan saya seorang wanita yang sensasi apabila bersama suami. Suami saya sering memuji perubahan diri saya. Ia menjimatkan kerana hanya satu paket kami dapat berkongsi kenikmatan bersama
Farah –KLANG


Saya mengalami masalah bengkak prostat, kencing tidak lawas dan terputus-putus. Setelah disyorkan oleh rakan, saya mencuba Heritage Golden Drink. Alhamdulillah masalah kencing saya telah dapat diatasi.
Idham Aiman –IPOH


Saya telah mengambil Heritage Golden Drink selama sebulan. Kesan yang diperolehi ialah air mani saya semakin pekat. Alhamdulillah dengan izin Allah, isteri saya telah mengandung anak kedua kami yang telah lama kami tunggu selepas anak sulung saya berusia 5 tahun. Saya amat mengesyorkan produk ini kepada semua.
Bob –MORIB


Saya merupakan pesakit kencing manis. Setiap hari saya akan mengambil 3 dos insulin dan dikehendaki berjumpa doctor setiap hari. Pada awal pengambilan Heritage Golden Drink, bacaan gula harian saya yang selalu 20 telah menjadi 5.8. Saya berasa amat gembira dan tidak perlu berjumpa doctor setiap hari. Kini saya sedang menunggu keputusan doctor seandainya perubahan ini berterusaan terhadap diri saya, doctor akan mengurangkan dos insulin saya. Kini hidup saya bertambah ceria dan isteri saya lebih menyayangi saya.
Rajatheran –SHAH ALAM




SOS NENAS KELI

Kegunaan:
-Boleh dimakan bersama roti, mee, salad dan lauk-pauk
-Sesuai hidaangan masakan ayam, ikan, daging dan sayuran
-Boleh digunakan sebagai bahan bumbu, perap ataupun pencicah
-Apa-apa sahaja


Fakta: BUAH NENAS
-Mengandungi tinggi Vit. C, berfungsi membantu menyembuhkan luka/cedera disamping  
  penyerapan zat besi ke dalam saluran darah.
-Mengandungi Vit. B1 (thiamin) berfungsi membantu proses penghadaman dan melicinkan  
  proses pencernaan dalam usus.
-Mengandungi Vit. B3 (niacin) bersama kandungan kabohidratnya berfungsi membantu
  mengawal sistem penghadaman berada dalam keadaan sihat dan normal.
-Mengandungi potassium bersama sodium berfungsi membantu mengawal imbangan air dalam  
  tubuh manusia.
-Mempunyai enzim Bromelin berfungsi mengawal pembengkakkan, jangkitan dan menghalang  
  berlakunya pembekuan darah yang berguna dalam sektor perubatan.

Fakta: IKAN KELI
-Mengandungi kandungan asid lemak Omega 3 yang tinggi berfungsi membantu mengurangkan  
risiko penyakit barah dan jantung dan mampu mengurangkan pembekuan darah dan kolestrol di dalam badan.
-Mengandungi minyak ikan yang berfungsi membantu mengurangkan ketidakstabilan   
  denyuntan jantung dll.
-Mempunyai kandungan DHA , membantu pertumbuhan otak dan pembesaran kanak-kanak  
  disebabkan otak manusia memerlukan lebih daripada 20 gm DHA. Tahap DHA rendah  
  berkait  rapat dengan paras serotonin rendah yang boleh mengakibatkan tekanan jiwa.



RHM BIRD NEST DRINK- sesuai untuk lelaki, wanita dan kanak-kanak

KEISTIMEWAAN
-100% sarang burung asli & berkualiti tinggi
-Mengandungi 60% protein (protein larut air & protein aktif)
-Mengandungi 18 jenis asid amino penting, vit., serat, karbohidrat, kalsium, zat besi
 Kalium, fosforus & magnesium
-Mengandungi factor pertumbuhan epidermis-EGF dikenali “Gen Kecantikan”  dan
 Factor perangsang mitogen-MSF
-Proses pembasmian kuman dalam vakum bertekanan tinggi
-Tidak perlu didinginbekukan selepas dibuka
-Tidak mengandungi pengawet, pewarna dan perasa tiruan
-Dijamin HALAL oleh JAKIM

KHASIATNYA
-Zat kolagen dapat membantu melancarkan peredaran darah, meningkat nafsu makan
 dan merawat saluran pencernaan
-Melegakan pernafasan
-Membetulkan dan menguatkan urat, tulang & sendi serta meningkatkan daya tahan
 tubuh terhadap penyakit (warga tua)  
-Membaiki sistem buah pinggang dan ginjal
-Agen pemutih kulit dan melicinkan muka lelaki dan wanita terutama wanita hamil
-Menghilangkan kedut pada muka
-Menyegarkan mata
-Merawat asma (lelah)
-Merawat paru-paru berair (membuang air dalam paru-paru)
-Agen merawat Hepatitis B
-Memperbaik sistem imunisasi badan
-Meningkatkan IQ dewasa dan kanak-kanak
-Merawat batuk kronik dan kahak
-Anti penuaan/awet muda dan agen antioksida bagi mencegah kanser
-Meningkatkan tenaga batin
-Bagi wanita hamil dapat membantu mengurangkan rasa sakit pada punggung,
 memperkuat paru-paru bayi yang dikandung, kulit cantik berseri, daya tahan penyakit yang  
 kuat, menggalakkan perkembangan otak dan mempercepatkan
 penyembuhan luka selepas bersalin

Tiada ulasan:

Catat Ulasan