Latar Belakang Syarikat

Renaissance Heritage Marketing Sdn. Bhd.(RHM) merupakan sebuah syarikat multi level marketing 100% Bumiputera pertama di Malaysia yang mempunyai koperasi dan berkonsepkan SAMA-SAMA UNTUNG

Khamis, 3 Februari 2011

Pelan B (BKA)







PELAN B (BKA)

Ahli/pengedar hanya perlu buat pembelian peribadi (produk) sebanyak 100MP sahaja sebagai tanda KOMITMEN kepada syarikat.

Belian Produk : RM250.00 (100MP)

Syarat untuk mendaftar Pelan B:
Ahli mestilah mendaftar di Pelan A terlebih dahulu. Bonus penajaan akan dibayar kepada penaja jika ada ahli baru mendaftar Pelan B. Bonus penajaan ini dibayar sebanyak RM50.00 seorang.

Mengapa Pelan B wujud?
Syarikat mewujudkan Pelan B adalah untuk memberi bonus tahunan  kepada ahli/pengedar kerana kesetiaan ahli/pengedar membeli produk syarikat. Bonus ini dipanggil Bonus Kesetiaan Ahli (BKA) dan dibayar kepada  ahli/pengedar  dalam  tempoh 1 tahun bermula daripada tarikh pendaftaran pembelian di Pelan B.

Bagaimana pembayaran Bonus Kesetiaan Ahli (BKA) dilakukan?
Pembayaran BKA akan dibayar terus ke dalam akaun ahli/pengedar sebanyak 2 peringkat (2 kali bayaran) seperti yang dijanjikan oleh syarikat. Pembayaran di peringkat 1 akan dikira apabila pembelian terkumpul MP  mencapai 3600MP dan 7.5% daripada jumlah MP terkumpul akan dibayar kepada ahli/pengedar, iaitu sebanyak RM270.00. Pembayaran peringkat ke-2, akan dibuat apabila jumlah terkumpul MP mencapai 10,890MP (dikira daripada jumlah MP peringkat 1). Sebanyak 18% daripada MP tersebut akan dibayar kepada ahli/pengedar, iaitu sebanyak RM1960.00. Ini bermakna, syarikat akan membayar BKA sebanyak RM2,230.00 seorang (tempoh 1 tahun). Oleh  sebab itu, syarikat amat menggalakkan ahli/pengedar supaya membuat pembelian di dalam Pelan B, bagi membolehkan/melayakkan ahli/peserta memperoleh Bonus Kesetian Ahli (BKA) yang berterusan.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan